ĆWICZ ZE MNĄ I SHAPE

Poniżej proponowane przeze mnie ćwiczenia znajdziesz w marcowym numerze magazynu SHAPE. Najlepiej wykonywać je w drugim trymestrze ciąży. Zwróć uwagę na odpowiednią technikę wykonywanych ćwiczeń i nie napinaj brzucha. Ćwicz jeśli lekarz i samopoczucie na to pozwala. 2-3 razy w tygodniu w 3 seriach po 30 sekund wystarczy. Jeśli czujesz jakiekolwiek przeciążenia, zmęczenie, odpocznij, lub skup się na innych partiach ciała. Pamiętaj o lekkiej rozgrzewce (rowerek na leżąco, chód na bieżni, ok.15min) oraz o delikatnym rozciąganiu po treningu. Regularny trening i rozciąganie pomoże Ci uniknąć bólu pleców, będzie pomocny przy porodzie i połogu, a także poprawi elastyczność skóry tak ważną w tym trudnym dla niej okresie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorce

Ciąża to wielkie wyzwanie dla każdej z nas, dla mnie stała się na tyle inspirująca, żeby założyć bloga i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Na co dzień jestem prezenterką TV i fit freakiem, przez co postanowiłam wykształcić się też w kierunku fitnessu i sportowego managementu. Obecnie dzielę się swoją pasją prowadząc projekt sportowy dla kobiet 'Babki w formie', a także fundacje prozdrowotną dla mam i dzieci "PIPPI'. Zapraszam serdecznie na mojego bloga:)! NATALIA JAKUŁA

Instagram