Forma

MOŻESZ WSZYSTKO!

Dawno mnie nie tu było, wybaczcie. Dzieje się mnóstwo rzeczy, które pochłaniają mnie w całości. Szczęśliwi czasu nie liczą i tu się zgodzę z małym wyjątkiem, bo jednak trzeba odliczać czas od karmienia do karmienia;) Mówią, że dziecko przewraca życie do góry nogami i wszystko zmienia, ale ja nie do końca z tym się zgadzam. Owszem, nic już nie będzie takie samo, ale logistyka to podstawa. Staram się nie dać zwariować i nie dać dziecku kierować sobą. Moim skromnym zdaniemRead More

Posted in Forma | 3 komentarze

Forma po ciąży

Mam nadzieję, że teraz Matki Polki (które doceniam i szanuję jak każdego człowieka) mnie nie zjedzą… Chyba do nich, mimo głębokiej miłości do syna, nie należę. Urodziłam przez CC, nie karmię piersią (próbowałam, choć pewnie za słabo), marzę o szybkim powrocie do pracy, chętnie „pożyczam” Małego rodzince i nadal nie pałam szaleńczą miłością do dzieci (choć bobaski uwielbiam). Nie ukrywam, że szybko chciałam wrócić do formy i normalności, ale pewnych rzeczy po prostu nie da się przeskoczyć, a i „normalność”Read More

Posted in Forma | 2 komentarze

JAK PRZYGOTOWAĆ CIAŁO DO CIĄŻY CZYLI SPORTOWA REWOLUCJA

Padło takie pytanie z Waszej strony, więc napiszę, jak ja się przygotowałam… Właściwie trudno nazwać miłość do sportu od dziecka specjalnym przygotowywaniem do ciąży. U mnie zaczęło się od nart i wycieczek rowerowych z rodzicami. Jeżeli będziesz regularnie uprawiać rożne dyscypliny, to Twoje ciało zawsze będzie w gotowości i to jest najlepsza opcja;) W końcu nie znasz dnia ani godziny;) Dlaczego piszę „różne dyscypliny”? Po pierwsze, istnieje coś takiego jak pamięć mięśniowa, więc gdy ciągle robisz to samo, rozwiniesz iRead More

Posted in Forma | 1 Comment

ĆWICZ ZE MNĄ I SHAPE

Poniżej proponowane przeze mnie ćwiczenia znajdziesz w marcowym numerze magazynu SHAPE. Najlepiej wykonywać je w drugim trymestrze ciąży. Zwróć uwagę na odpowiednią technikę wykonywanych ćwiczeń i nie napinaj brzucha. Ćwicz jeśli lekarz i samopoczucie na to pozwala. 2-3 razy w tygodniu w 3 seriach po 30 sekund wystarczy. Jeśli czujesz jakiekolwiek przeciążenia, zmęczenie, odpocznij, lub skup się na innych partiach ciała. Pamiętaj o lekkiej rozgrzewce (rowerek na leżąco, chód na bieżni, ok.15min) oraz o delikatnym rozciąganiu po treningu. Regularny treningRead More

Posted in Forma | Leave a comment

WAGA W CIĄŻY

Moja ciąża wzbudziła ostatnio sporo zainteresowania… Pewnie z  różnych względów. Po pierwsze wiadomo, Tomek był niegdyś gwiazdą sportu więc każdy spodziewa się małego Terminatora, haha, zobaczymy;) Po drugie, pół życia pracuje w mediach, przez co moja twarz jest mniej więcej rozpoznawalna, nie wiem.. A po trzecie mój wygląd w ciąży jednych zachwyca a innych bulwersuje, nawet jestem posądzana o anoreksje (tu śmiech)! Dementuje plotki:) Nie mam pojęcia skąd takie przypuszczenia, bo nikt nawet nie zna mojej wagi, wiadomo problematyczna sprawa;)Read More

Posted in Forma | Leave a comment

TRENING W CIĄŻY

Kobieta w prawidłowej ciąży powinna się ruszać! O ile ciąża nie jest zagrożona i lekarz pozwoli, nie zalegajmy 9 miesięcy na kanapie! Może jeszcze jedząc lody;P Wiem że są takie przypadki, wtedy chyba nikogo nie dziwi że nagle waga pokazuje +40kg, a kręgosłup żyje własnym życiem… Pierwsze trzy miesiące są męczące jeśli chodzi o samopoczucie, ale mimo to warto iść czasem na pilates lub jogę, czy choćby spacer. Czwarty miesiąc to nagły zastrzyk energii, więc tutaj nie należy przegiąć wRead More

Posted in Forma | Leave a comment

O autorce

Ciąża to wielkie wyzwanie dla każdej z nas, dla mnie stała się na tyle inspirująca, żeby założyć bloga i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Na co dzień jestem prezenterką TV i fit freakiem, przez co postanowiłam wykształcić się też w kierunku fitnessu i sportowego managementu. Obecnie dzielę się swoją pasją prowadząc projekt sportowy dla kobiet 'Babki w formie', a także fundacje prozdrowotną dla mam i dzieci "PIPPI'. Zapraszam serdecznie na mojego bloga:)! NATALIA JAKUŁA

Instagram